25 תשובות
כי החזה בתכלס זה שומן...
כנראה בגלל שהשומן התחיל לרדת
לך ובחזה יש מלא שומן אז כנראה בגלל זה ולדעתי זה ממש יפה חזה קטן
לך ובחזה יש מלא שומן אז כנראה בגלל זה ולדעתי זה ממש יפה חזה קטן
לא ירד לך החזה, אלא השומן שהיה בחזה.
אנונימית
גם אני ירדתי 10 קילו וירדתי מידה בחזייה
זה נורמלי בכל זאת החזה זה רקמת שומן
אומרים שכרוב מגדיל את החזה
על מה המינוסים בדיוק?
זה נורמלי בכל זאת החזה זה רקמת שומן
אומרים שכרוב מגדיל את החזה
על מה המינוסים בדיוק?
אנונימית
כשעשיתי ספורט והרזיתי היה לי ציצי ממש קטן וקצת השמנתי ונהייתי מידה גדולה בציצי, הגיוני, בציצי יש שומן. אבל לא תמיד זה שומן אז כנראה שאצלך זה כן היה
חח מה יש לכם עם חזה קטן.. גודל 85 90 זה הכי יפה!!
היי אהובה זה או בגלל שירדת במשקל או בגלל שעשית אימון מסויים שיכול באמת להוריד את השומן בחזה
גם אני כשהתחלתי להתאמן ירד לי ממש החזה (עכשיו אני מידה c) אממ בעיקרון עשיתי תרגילי בטן מאפליקציה, אבל זה החזה כן ירד בגלל שגם ירדתי במשקל. אני לא יודעת בת כמה אתן אבל כשאני הייתי בחטיבת הביניים אז אני זוכרת שלא סבלתי שיש לי חזה גדול כי לכולן היו חזה קטן שרק עכשיו מתפתח, אבל בתיכון זה ממש הפוך, ולכן אולי כדאי קצת לסבול בחטיבה אבל בתיכון זה ממש בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
סוריי יצאתי מסטיפס ולא שמתי לב..
ולמי ששואל איזה תרגילים אז אני עם מאמן אישי כך שאין לי קישור או משהו ואני לא ממש יודעת את השם של התרגילים אבל זה לחיטוב ולרדת במשקל וכל זה (סקוואטים,ריצות,כפיפות בטן,קפיצה בחבל וכאלה בסגנון..)
סוריי יצאתי מסטיפס ולא שמתי לב..
ולמי ששואל איזה תרגילים אז אני עם מאמן אישי כך שאין לי קישור או משהו ואני לא ממש יודעת את השם של התרגילים אבל זה לחיטוב ולרדת במשקל וכל זה (סקוואטים,ריצות,כפיפות בטן,קפיצה בחבל וכאלה בסגנון..)
אנונימית
שואל השאלה:
ואין לי עוד פרחים לתת :( אבל תודה לכולם
ואין לי עוד פרחים לתת :( אבל תודה לכולם
אנונימית
כן בטח, לגברים הרבה יותר קל לרדת ברמות השומן בגוף, במיוחד בבטן, הבנים יכולים להגיע לרמות אחוז שומן של 9% מה שבהחלט אסור שבנות יגיעו לשם כי אז הן לא יוכלו להביא ילדים לעולם
אנונימית
קפיצה בחבל זה מרזה בגב בכתפיים כזה ובחזה ניראלי זה השפיע
כן גם לי זה קרה אז השמנתי קצת בחזרה
לכל מי ששואל פה, התרגילים שהיא עשתה לא יעזרו לכם. אתם רוצים לרדת במשקל? אתם צריכים להיות בגירעון קלורי. ולשואלת השאלה זה מאוד הגיוני וקרה לי גם
אנונימית
בטח שאפשר לרדת ברמות השומן בחזה, אני יכולה להגיד מניסיון. כמובן שאם רוצים להגדיך את החזה באופן טבעי צריך לעלות כמה קילו, הבעיה היא שרמות השומן לא עולים רק בחזה אלא גם בכל הגוף.
אנונימית
^^אני לומדת ביולוגיה כבר כמה שנים
אנונימית
אין דבר כזה שריפת קלוריות בחזה כי כשיורדים במשקל יורדים ברמות השומן בכל הגוף ולא רק במקום מסוים כמו בחזה.
אנונימית
זה קרה לי גם בכיתה ט שירדתי במשקל וירד לי הציצי. בהתחלה התבאסתי אבל עכשיו אני מזה אוהבתת את הציצי שלי.
הורדת שומן,
בחזה יש שומן,
הורדת מהחזה.
בחזה יש שומן,
הורדת מהחזה.
החיים מדהימים
זה לא יכול להיגרם משום אימון מסויים.
אימונים משפיעים קלוריות, שורפים שומן, אבל לא במקומות ספציפיים.
אימון בטן לא ישרוף שומן בבטן, הוא יפעיל את השרירים בבטן ויגרום להם לגדול, אם הבן אדם גם יאכל פחות ממה שהוא שורף, הוא יתחיל לשרוף שומן והשרירים יבלטו יותר.
אבל אין קשר בין אימונים לירידה במשקל במקום ספציפי.
זה לא יכול להיגרם משום אימון מסויים.
אימונים משפיעים קלוריות, שורפים שומן, אבל לא במקומות ספציפיים.
אימון בטן לא ישרוף שומן בבטן, הוא יפעיל את השרירים בבטן ויגרום להם לגדול, אם הבן אדם גם יאכל פחות ממה שהוא שורף, הוא יתחיל לשרוף שומן והשרירים יבלטו יותר.
אבל אין קשר בין אימונים לירידה במשקל במקום ספציפי.
כשרקמת השריר גדלה רקמת השומן קטנה. השדיים מכילים ברובם שומן ומעט רקמת שריר וכנראה כשהתחלת להתאמן רקמת השריר גדלה ורקמת השומן קטנה. אין ממש מה לעשות עם זה חוץ מהשמנה או הגדלת חזה
אין שרירים בשדיים, יש רקמת שד ורקמת שומן. מה שירד זה רקמת השומן מסביב לשד שהורידה את הנפח שלו. ואני גם חושב שציצי קטן זה יפה. (עד גבול מסויים).
זה אמור להיות ככה זה טוב זה שומן
כי את מרזה שמרזים אין חזה שמשמינים יש חזה
סיליקון