13 תשובות
גלח כל הראש 75 אחוז שזה עובר...
מצטרף לשאלה, יש לי בקדימה במסגרת וזה מטריף אותי
שואל השאלה:
מה זה את כל הראש יענו קרחת לגמרי לגמרי??
מה זה את כל הראש יענו קרחת לגמרי לגמרי??
אנונימי
מספר 1 מקסימום
עדיף 0
מזתומרת 75 אחוז שזה עובר, אחכ 75 אחוז פחות ייראו או שהתכוונת שאתה לא יודע אם יעבור ו75 אחוז שכן?
צריך לעקור מהשורש ככה זה גודל חדש...
שואל השאלה:
אבל זה לא נעקר זה נחתך
אבל זה לא נעקר זה נחתך
אנונימי
אי אפשר לדעת בדיוק אני מכיר חבר'ה שעשו את זה וזה עבד חלק אבל יש גם כאלה שזה לא עוזר... לרוב זה יעזור
כן אבל 0 זה טראומה לשיער
לא יודע איך לקרוא לזה...
סיכוי גבוה שייעלם הצמיחה הפוכה או שלא כדאי סתם לקחת סיכון ולעשות 0 הכל?
יש לי גלח 3 כזה ובקדימה של המסגרת יש לי צמיחה הפוכה וזה מציק לי רצח
יש לי גלח 3 כזה ובקדימה של המסגרת יש לי צמיחה הפוכה וזה מציק לי רצח
תעשה 0...
תבדוק בגוגל תראה מה אומרים
תבדוק בגוגל תראה מה אומרים
באותו הנושא: