3 תשובות
מה אתה מלחיץץ אותוו inon. ?? ^
תעקוב אחרי מה שקורה לל בגוף, אם אתה רוצה שיש לך תופעות לוואי שהן לא נורמטיביות אז תבדוק את זה, אל תדאג הכל יהיה בסדר :)
לשתות ולנסות להירגע מתחת למזגן או משהו כנראה תופעות לוואי..
זהו עשית חיסון אז נדפקת
בטח אתה גוסס
תשתה מים תנשום עמוק ולך לישון שוב