התחברות
הרשמה
מישהו מוכן להסביר לי את הדירוג של הבנים על הבנות?
19 ביולי 2021, 02:19
מה זה
תשובה אחת
אני בעיקרון מדרג בחורה על פי מידת החזייה שלה
לא יודע על דירוגים של אחרים
SHRAGA
באותו הנושא:
מישהו מוכן להסביר לי למה לעזאזל בני 20 פלוס מתחילים פה שיחות עם קטינות??
מישהו מוכן להסביר לי למה בנות חושבות שבנים זה עם חרא?
מישהו מוכן להסביר לי מה לעזאזל ילדים בני 10-11 עושים פה?!
מישהו מוכן להסביר לי מה לעזאזל עובר על בן זיני הזה (פירוט)
מישהו מוכן להסביר לי מה זה לעזאזל פורטנייט ולמה כל הבנים ביקום חופרים על זה?
מישהו מוכן להסביר איך אפשר לאהוב את סטטיק ובן אל?
בנים/בנות שעושים שעווה, מישהו מוכן להסביר לי איך אני עושה בלי לפחד לתלוש ולצרוח?
מישהו יכול להסביר לי איך הדירוג אמינות פה בסטיפס עובד?
תכף יש לי מבחן במדעים ואני לא מוכנה, מישהו מוכן להסביר לי מה זה רמות ארגון?
מישהו יכול להסביר לי מה זה הדירוג אמינות ?
בנים מהכיתה שלי קוראים לי ולחברות שלי במספרים מישהו מוכן להסביר לי?