4 תשובות
אין ממש מה לעשות.
תשכבי על הבטן אולי..
את לא חייבת להוציא תני לבטן שלך לעכל את זה תשכבי על הבטן עם כרית חמה וזה
שואל השאלה:
שכבתי בצורת עובר ולא הכי עוזר
אנונימית
תנוחי תעשי מקלחת חמה ותלכי לישון