4 תשובות
אין ממש מה לעשות.
תשכבי על הבטן אולי..
תשכבי על הבטן אולי..
את לא חייבת להוציא תני לבטן שלך לעכל את זה תשכבי על הבטן עם כרית חמה וזה
שואל השאלה:
שכבתי בצורת עובר ולא הכי עוזר
שכבתי בצורת עובר ולא הכי עוזר
אנונימית
תנוחי תעשי מקלחת חמה ותלכי לישון
באותו הנושא: