3 תשובות
האמת שאני בדיוק לפני כמה ימים רשמתי ברכה לשינשין שהיה לנו גם בסניף וגם לא ממש יצא לי לדבר איתו בשנה רק לקראת הסוף התקרבתי אליו.
תרשמי שאת ממש שמחה על החוויות שהיו להם ביחד עם הסניף בשנה הזאת למרות ההגבלות. ותאחלי להם בהצלחה בהמשך וכו
תרשמי שאת ממש שמחה על החוויות שהיו להם ביחד עם הסניף בשנה הזאת למרות ההגבלות. ותאחלי להם בהצלחה בהמשך וכו
ואם את צריכה עוד עזרה במשהו אז דברי איתי
שואל השאלה:
תודה רבה :)
תודה רבה :)
אנונימית
באותו הנושא: