8 תשובות
לא.
נשאר חצי שעה! הכל טוב תסיימי את החצי שעה הזאת סתם חבל את כנראה תתחרטי. מה זה להישבר חצי שעה לפני הזמן? לא שווה
שואל השאלה:
זה יותר מחצי שעה
אנונימית
יש רק עוד פחות משעה
תחזיקי מעמד
תשכבי לנוח
גם לי כואב הראש עם דקירות אבל לא מתפוצץ
אם זה מתחזק תקחי ממש מעט מים עם כדור
זה לא יחשב לך שבירה כי את לא עושה את זה לתענוג
לא,
נשאר אשכרה חצי שעה.. תעסיקי את עצמך או תשכבי קצת במיטה וזה יטוס. כל הכבוד
ממש לא, את אלופה עוד קצת
לא נשאר הרבה בכלל
תכף תשתי מים קרים ואולי אקמול ותאכלי
הכל טוב (:
לא כדאי, נשאר עוד קצת :)
לא, נשאר עוד קצתת
תתאמצי עוד טיפה ואת תרגישי סיפוק שהצלחת, אני אומרת לך.
בהצלחהה
הצום מסתיים ב20:16 +-
זה קרוב מתמיד.
שמעי אני עבדתי היום עבודה פיזית ולמרות שקשה לי נורא עכשיו והיה לי גם קשה כפליים בגלל המאמץ אני לא שוברת. ולא רוצה לשבור.
את גם מסוגלת אני יודעת שזה קשה אבל זה אפשרי חבל להישבר!