6 תשובות
וואלה לא יודע מה כלכך היתרונות והחסרונות פחות מבין

אבל המצלמה שלו מטורפת יותר טובה מה11 היה לי גם את ה11 והחלפתי ל12 פרו מקס זה טלפון עם מצחמה מטורפת
יתרונות:
סוללה יחסית טובה
מצלמה ממש טובה גם קדמית גם אחורית
5g
מעבד הכי טוב בשוק
תמיכה באפליקציות כמו אינסטגרם ככה שמעלים זה יצא יותר טוב מאנדרואיד

חסרונות:
מסך לא מספיק טוב בשביל המחיר
יש לו קצוות שטוחים (אפשר לשים קייס)
נוץ'
יקר בטירוף
ios לא נותן מספיק אפשרויות אבל בשביל רוב האנשים זה סבבה
שואל השאלה:
^^ גם המצלמה הקדמית? סליחה שאני לא נותנת פרח פשוט התנתקתי מהשאלה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה!!! מעריכה ברמות :))
אנונימית
אנדרואיד דווקא הרבה פעמים טובים מאייפון, אז אין מה לפחד מאיכות של אנדרואיד (מושג מצחיק כשלעצמו)