5 תשובות
בסופו של דבר זו העבודה שלה, אין לך סיבה לא להתקשר, מקסימום היא תגיד לא.
לא
תלכי למישהי אחרת
אנונימית
שואל השאלה:
^אני אצלה כבר שנתיים והיא עושה לי עבודה מהממת,אני לא יכולה לוותר עליה בקלות.היא אוהבת אותי ואני אותה. פשוט שלחתי לה כבר כמה "???" והיא משאירה על וי כחול
יכול להיות שהיא לא יכולה לענות
כמה שעות היא לא ענתה לך?