9 תשובות
ז' ו ט'

ז' ללמוד מה זה כל החטיבה, להכיר ולתפוס קשרים וחברים.. להתפתח וכו'.

כיתה ט', חשוב בשביל המגמות שתיהיו והיחידות.
מחצית ב' של ח וכיתה ט'
אבל גם אם לא הלך הכי טוב בהן אפשר לשפר ב-י ולעלות ביחידות
מחצית ב של ח וכיתה ט
ט' כמובן.
זו השנה שקובעת את רמות הלימוד שתשתבץ אליהן במתמטיקה ואנגלית וקובעת את המקצועות שאתה הולך להרחיב בתיכון ברמה של 5 יחידות במשך שלוש שנים שלמות.