5 תשובות
בעד לגמריי ממש שמחתי שהם גם הגדירו את הסרט כr אני גם מחכה ממש שיכניסו את האקס מן ויספרו את הסיפור שלהם כמו שצריך
בעד, בכללי. כל עוד הסרט הוא r rated, אני בסדר עם זה. רק חבל שאם הוא יופיע בסרט של מישהו אחר הם יקחו ממנו את הדמות שלו ויהפכו אותו ל pg13
בעד לגמרי וגם שהשאירו את דירוג הסרט r
עוד לא ראיתי דדפול, אני אראה בקרוב אבל אין לי בעיה שמצרפים אותו רק אני מקווה שזה לא יהיה סרט שישפיע על דברים כי הוא יהיה r ואז זה לא מתחשב במי שלא יכול לראות אותו
אנונימי
בעד אמאלה זה יהיה טוב מידי.
באותו הנושא: