6 תשובות
זה תלוי בהרבה דברים
יכולה לפנות לסוכן ביטוח שאני מכירה (דברי איתי בפרטי)
יקרר אני עשיתי לפי קילומטרים אם את לא מחזיקה אוטו ונוסעת הרבה זה יותר משתלם מאשר לשלם מלא בשנה
שואל השאלה:
כמה אתה שילמת
אנונימית
עשיתי 500 שקל 500 קילומטר אם את נוסעת הרבה זה לא משתלם אני נוסע פה ושם אני לא מחזיק אותו אני נוסע על של אמא שלי
שואל השאלה:
וואי תודה נראלי אני אעשה את זה גם
אנונימית
בבקשה אם את רוצה אפשר גם אחר כך להגדיל את החבילה זה ביטוח של הפניקס תצרי איתם קשר אמורים לבוא להתקין איזה רכיב באוטו לחבר אותו בבלוטוס לפלאפון ואז לפני כל נסיעה שלך פשוט להפעיל את האפליקציה ואז זה סופר קילומטרים
בהצלחה