7 תשובות
כן, צדקת.
ועוד איך שצדקת. כל הכבוד לך.
כן צדקת, זה כמו שתגידי למישהי שמנה שהיא שמנה ושתעשה ספורט.
זה טוב שאמרת לה. אם מישהי זרה הייתה אומרת לי את זה הייתי מרגישה ממש לא בנוח.
אנונימית
צדקת לגמרי
שואל השאלה:
תודה❤
וגם אני יודעת שאמר שלי ממש לא התכוונה לזה באופן מעליב פשוט היא כנראה לא מודעת לזה שזה מעליב
תודה❤
וגם אני יודעת שאמר שלי ממש לא התכוונה לזה באופן מעליב פשוט היא כנראה לא מודעת לזה שזה מעליב
אנונימית
כן, צדקת זה לא נעים לשמוע דברים כאלה..
אנונימי
באותו הנושא: