8 תשובות
לא נראה לי עבודה קלה לנקות משרדים וזה
כן אם את מסוגלת לנקות הרבה אז כן
נשמע לי ממש סבבה. אם אין לך בעיה לעשות את זה אז לכי על זה!
בהצלחה3>
חדמש שכן
שואל השאלה:
האישה שאחראית על זה אמרה שהמשרדים ממש שקטים ונעימים ואני פשוט צריכה להרים בקטנה דברים לזרוק לפח לנקות שולחן דברים בקטנה
ותודה לכם
אנונימית
וואי נשמע פצצהה איזה כיףף בהצלחהה
זה כלוםם זה כיף הלוואי עליי לעשות את זה אני ממש אוהבת לסדר וכאלה חחח
זה יוצא שאת מקבלת כמעט 230 זה הרבה