5 תשובות
אני בת אבל זה לא רק לפי חמישים ולפי לא זה עניין של גובה, זה שאתה שוקל מעל חמישים אחלה אבל אם אתה שוקל חמישים וחמש ואתה מטר שמונים זה משהו אחר
זה תמיד משקל ביחס לגובה, גם אצל נשים וגם אצל גברים.
אחי אתה פשוט עומד על המכונה שמחשבת את זה והם כותבים את זה אצלם
מה המשקל גובה שלך?
מה המשקל גובה שלך?
תת משקל זה כמו השני שרשמו ביחס לגובה שלך למשל אתה 1.70 בעיתי אם המשקל שלך הוא 30-40 (סתם לדוגמה)
מתחת 54
באותו הנושא: