5 תשובות
חיובי
אנונימית
כן זה נכון
אכן כי אנחנו עצלניות
אם אין לי חבר המקסימום שאני אגלח זה בידיים למקרה שמישהו יפשול לי שרוול ובלמטה של הרגליים
אנונימית
זה נכון