5 תשובות
חיובי
אנונימית
כן זה נכון
אכן כי אנחנו עצלניות
אם אין לי חבר המקסימום שאני אגלח זה בידיים למקרה שמישהו יפשול לי שרוול ובלמטה של הרגליים
אנונימית
זה נכון
באותו הנושא: