9 תשובות
כן ברור, אני גם החלטתי פתאום לכתוב את שלי בדרך אחרת
כן
כן כמו אישתי
כן
כן בהחלט כל עוד זו לא טעות
שואל השאלה:
זו לא טעות
זה גם מופיע בכל האתרים של השמות
אנונימית
גם אצלי זה ככה
כן
לדעתי אבל כדאי שתכתוב כמו שכתוב בתעודת זהות כדי למנוע בלבול במצבים מסויימים
אנונימית
שואל השאלה:
בעברית השם נשאר אותו הדבר
רק באנגלית יש שתי דרכים לרשום אותו
אנונימית