9 תשובות
כן ברור, אני גם החלטתי פתאום לכתוב את שלי בדרך אחרת
כן
כן כמו אישתי
כן
כן בהחלט כל עוד זו לא טעות
שואל השאלה:
זו לא טעות
זה גם מופיע בכל האתרים של השמות
זו לא טעות
זה גם מופיע בכל האתרים של השמות
אנונימית
גם אצלי זה ככה
כן
לדעתי אבל כדאי שתכתוב כמו שכתוב בתעודת זהות כדי למנוע בלבול במצבים מסויימים
לדעתי אבל כדאי שתכתוב כמו שכתוב בתעודת זהות כדי למנוע בלבול במצבים מסויימים
אנונימית
שואל השאלה:
בעברית השם נשאר אותו הדבר
רק באנגלית יש שתי דרכים לרשום אותו
בעברית השם נשאר אותו הדבר
רק באנגלית יש שתי דרכים לרשום אותו
אנונימית
באותו הנושא: