11 תשובות
למרות שאהבתי אותו ידעתי שזה לא יחזיק אז נפרדתי ממנו ועכשיו אנחנו חברים מאוד טובים ואפילו כשאנחנו מתראים עדיין קולטים את המתח המיני בנינו, מצטערת לשמוע שעברת פרידה אם את צריכה משהו אני פה
ח שברת אותי
את לא מחוברת
שואל השאלה:
כן
כן
אני לא יודעת אם הצלחתי להתגבר על ידיד לשעבר פה וזה יישמע קצת עצוב ומוזר כי לא תמיד מבינים למה נקשרים לאנשים פה באינטרנט , אבל עברתי ניתוק קשר מאז, והיו לי מחשבות לא טובות ועדיין יש, ולדבר על זה לא נעים לי . לשחזר את הכאב זה פשוט מתיש. לא יודעת אם הצלחתי להתגבר עליו או אני רוצה שנחזור או לא, הכול לא ברור כרגע . אני מניחה שאולי גם אני אולי אעשה את זה לאנשים אחרים בהנחה שפשוט גם אאבד עניין בשיחה וארצה לסיים אבל זה היה ממש כואב שהוא לא אמר לי שהוא רוצה להיפרד, יכולנו להיפרד כידידים איכשהו לגמור את זה יפה, לפחות לעשות את זה כמו שידידים עושים שנפרדים, כמה צעקות, ריבים, הטחות וזה, הכול היה יוצא החוצה וזהו, שמתנקים קשר ממך, אי אפשר לדבר עם מישהו או להוציא את זה, הכול נשאר בפנים וקשה לך להוציא את זה וגם לחשוב על זה מתיש, עברתי מדורים גינהום בגלל המחשבות האלה וגם עשיתי טעויות בגלל זה... מצטערת על החפירות
מצטער לשמוע מקווה שיעבור לך
אני גם מקווה אם התכוונת אלי וגם התכונת אליה אני גם מקווה עבורה, זה קשה פרידות לא משנה איפה ועם מי
שתיכם
כזה מהר
היי, החברה הכי טובה שלי ניתקה איתי קשר לפני חמישה ימים:(.. כן. כואב ומנסה להמשיך..
מכירה את זה, אני גם מנסה להמשיך, לפעמים זה קשה עם המחשבות על ידיד מפה,לא שאני רוצה לסבול ולהציק לו, אבל רגשות זה כזה מתיש בקטעים האלה, אם היה אפשר להיפרד בלי להיפגע ולהמשיך הלאה בתור ידידים וזהו, הלוואי . רק שאף פעם לא יצא שנפרדנו בצורה טובה יותר, לא שנפרדנו, היה ניתוק קשר, ומשם די התדרדר .עד כמה שפרידות זה כואב באמת , לפחות בזה את יכולה להוציא עצבים על מישהו,לצעוק, להתעצבן עליו, לבכות, לצרוח וכל זה, למשל גם בסדרות או במציאות, בזה אפילו לא יכולתי לקבל הסבר או להוציא את זה, לא שאני רוצה להמשיך לפגוע בי או בו, זה פשוט מעצבן שזה נגמר ככה בצורה גרועה, אם היה אפשר לפחות לנסות להיפרד בצורה טובה יותר, שנישאר חברים או משהו כזה וזהו , אבל כל פרידות רובן נגמרות ככה או ככה, לי זה ניתוק קשר ולא הייתה סיבה לזה.. לפעמים אני שואלת את עצמי אם זה בגלל שיש לי חרדה או שהוא ידע, או בגלל משהו אחר, לא יודעת, הייתי רוצה לפחות שהיינו נפרדים בקטע טוב יותר, ונשארים די ידידים או משהו כזה. שאווירה תהיה רגועה יותר במקום כל מה שהיה , אבל לא . ומצד שני, אני יודעת שאני אולי אעשה את זה לאנשים אחרים ואין לי מושג אם זה יקרה באמת ואיך לא לפגוע בהם, אולי הם לא ייקחו את זה קשה אבל אני יודעת שניתוק קשר בלי סיבה לפחות זה מכאיב,. עם סיבה זה מילא . תלוי. אוף, קשה לי להבין מערכת יחסים וכל המורכבות האלה,יום אחד אני באמת חוששת שאני אעשה את זה לאנשים אחרים ויצא שאני אהיה זו שפוגעת או משהו כזה כמו שעשו לי, לו גם עשו את זה והוא .. אירוניה . אני יודעת שזה עבר והיה, אבל רגשות ומחשבות אחרי פרידות או ניתוק קשר זה מעצבן, עדיין יש שאריות של רגשות ומחשבות וגעגועים, אני יודעת שזה לא יקרה ולא יהיה יותר, משום מה, קשה למחוק את זה כמו שמוחקים משהו במחשב או בתיקיות, או לחסום את זה או משהו כזה,וזה עוד אוטומטי .. ושוב אני חיה את העבר, זה קשה. היו ימים שהיו לי מחשבות על זה כמה פעמים ונפלתי, אני לא יודעת כרגע אם אני רוצה או לא. כלומר זה מסובך מדי , מצד אחד אני רוצה אבל מצד שני אולי זה לא יהיה אותו דבר, זה מעצבן כי זה כמו אהבה אסורה, שזה אסור לך את רוצה את זה בכל מחיר, אבל שאת מתרגלת לזה או מאבדת עניין בזה, זה מפסיק, אירוני שאני רואה סרטונים כמה פעמים וזה פשוט הפסיק לעניין אותי אבל בזה קשה . עזבו . אני בטיפולים וזה , ,אולי בסופם זה ייעלם לי, שידע שמה שעשיתי לו לא היה בקטע רע, כלומר כן אני פגועה עדיין וזה היה ממש מכאיב וזה גרם לי לפגוע בו, מי לא פוגע באדם שפגע בו והיה רוצה שידע שזה מה שהוא מרגיש ורוצה שידע ? אבל זה מתיש, אני באמת מצטערת על זה שהטרדתי אותו, הרגשות שלי פשוט לא בשליטה בגלל דברים כאלה , גם אם זה באינטרנט , פשוט רגשות זה מסובך וגם מחשבות .. לא שרציתי להיות כזו שמטרידה אותו וחבריו, זה פשוט לא פשוט להתגבר על ניתוק קשר ביום אחד וכל זה ואחרי זה , פשוט הכול בסדר, אם היה לי איזה כתפור לכיבוי רגשות ומחשבות על זה, הלוואי אבל ככה זה שאתה אנושי ורגשות שלך כמו מיקסר וגם מחשבות שלך לא מפסיקות לשגע אותך כל הזמן . לא שאני רוצה, אני פשוט לא יודעת.. כבר אין לי כוח להילחם בזה ואני מנסה .. פשוט אם ידע או לא, זה לא היה בקטע לפגוע בך ממש, מצד שני.. לא יודעת, זה לא משנה אם זה לא משנה.