5 תשובות
הכיתות עד התיכון הם באמת שטויות
תהנה מהרגעים האלה ותשקיע גם אין יותר מדי להתבאס מהציונים בגלל מבחנים הם לא באמת חשובים מנסיון
בהצלחה :)
היא לא כזאת קשה פשוט צריך להשקיע כי הציונים הולכים לתיכון
כיתה דיי קלה אבל את תלמדי מקצועות חדשים ואת צריכה באמת להתרכז ולהקשיב,כל חומר חדש שתלמדי אז תעברי עליו קצת בבית ובלימודים תשקיעי כי זה מה שיקבע את השיבוץ שלך לכיתה י
אני אגיד לך משהו בתור מישהי שסיימה כיתה ט' מופת (כיתת מצויינות כאלו) . כל כיתה היא קשה . גם כיתה ב' . ולמה? כי זה כל הזמן חומר חדש ולחץ חדש וכל אחד מקבל את זה אחרת . יכול להיות שתהיי טובה רצח בחקירת פונקציות אבל מזעזע בהיסטוריה , אצל אנשים אחרים זה יהיה שונה אבל ככה או ככה שום דבר לא יעבור בקלות והולך להיות קשה ברמות . אני כותבת את זה כי תמיד אומרים שזה קל וזה ואז שבן אדם לא מצליח הוא מתבאס . כיתה ט' לא פשוטה ולא צריך להוריד מהערך שלה . אבל היא די חשובה אם חשוב לך יחידות גבוהות ומגמות טובות אז לא לזלזל ולהגיד שזה לא חשוב .