6 תשובות
הם טובים, לא לטעמי
נחמדים
מדהימים ביותר
חרא
מסכים
לא כולכך יצא לי לשמוע שירים שלהם
אבל הם די טובים לפי מה ששמעתי עד עכשיו
אבל הם די טובים לפי מה ששמעתי עד עכשיו
באותו הנושא: