התחברות הרשמה

למי שהיה אבנים בשקדים להכנס

ניסיתי להוציא את זה אבל אני לא מצליחה כי יש לי רפלקס הקאה כל פעם שאני נוגעת שם, זה ייצא לבד מתישהו? זה מסוכן אם אני אשאיר את זה שם?
17 ביולי 2021, 23:25
שקדיםגרון    
תשובה אחת
זה לא מסוכן. את יכולה להשאיר את זה שם וזה יצא לבד אבל עשיף שתלכי לרופאה והיא כבר תוציא לך את זה
N
Nof1
באותו הנושא:
יש לי כמו גוש צהוב בגרון אני חושבת שזה אבני שקד (פירוט למטה)
יש לי שקד אחד נפוח והלכתי למראה לבדוק מה יש שם ופשוט ראיתי את השקד נפוח עם אבנים כאלו לבנות וזה נראה מזעזע
מישהו שהיה לו שקדים מוגדלים ואבני שקדים ויכול לתת לי זמן לשאול אותו כמה שאלות בבקשה ?
מה זה אבנים בשקדים?
הייתה לכם פעם אבן בשקדים ?
למישהו פה היה אבנים בשקדים ויכול להסביר לי על זה?
איך להוציא אבני שקדים?
איך להיפתר מאבני שקדים?
ממה אבני שקדים נגרם ואיך לטפל בזה?
משהו שהיה לו דלקת בשקדים ויכול לפרט לי?!
למישהו היה אבני שקדים?