2 תשובות
שואל השאלה:
עשיצי עם מחט וזה עגיל נקודה קטן מעוכל רגיל, אני מבינה שנוא הזדהם אבל אני לא יודעת איך להעביר ת זה
עשיצי עם מחט וזה עגיל נקודה קטן מעוכל רגיל, אני מבינה שנוא הזדהם אבל אני לא יודעת איך להעביר ת זה
אנונימית
גם לי היה, הבנתי שמסתבר זה משהו שקשור לעגיל, כנראה שהגודל שלו לא מתאים או שעשית עם אקדח את העגיל או שאת נוגעת בו עם ידיים מלוכלות
באותו הנושא: