8 תשובות
היא כנראה לא רוצה להיות נואשת...
היא יזמה בהתחלה? או שבכלל לא?
אם היא יזמה אז היא כנראה לא כלכך רוצה, כדי לדעת בוודאות אל תשלחי לה הודעות ואם היא תשלח אז היא כן רוצה אם לא אז לא הפסדת כלום כי בדרך כלל שזה נמשך חד צדדי בסוף הצד השני מסנן לגמרי כי אין לו עניין.
אם לא אז יש מצב שבגלל ביישנות אבל אני בספק.
שואל השאלה:
אין לי אבל נושאי שיחה אני מפחדת שיתקע... יש לך רעיון לנושאים ?
אני יודעת שהיא אוהבת איפור ולצייר
אנונימית
תשאלי אותה מה היא עשתה היום, אם היא עונה מפורט - אז תגיבי על זה.
שואל השאלה:
היא לא יוזמת בכלל אבל אנחנו מדברות רק שלושה ימים בערך, חוץ מפעם אחת אבל שאני שולחת היא נשמעת בעיניין ומתעניינת בי וזה..
אנונימית
שואל השאלה:
דיברנו ב8 וחצי טיפה ואז לא המשכנו...
גם החלפתי פרופיל בווטסאפ כדי לראות אם היא תשים לב.. למרות שלא נראה לי.
לשלוח לה הודעה? או שלוותר בינתיים ?
אני מפחדת לצאת נואשת ואז ימאס לה
אנונימית
תשלחי, חיים פעם אחת.
אה
חחח גם לי הייתה את הבעיה הזאת בנושאי שיחה, כשאת מדברת על נושא בגדול תכנסי לכל הנושאים הקטנים שבו ותשאלי אותה שאלות, למשל באיזה כלים היא הכי אוהבת לצייר, מה היא אוהבת לצייר, מה הציור הכי אהוב עליה, איזה סדרות היא אוהבת אולי תמצאו סדרה ששתיכן ראיתן ואז תתחילו לדבר על דברים שהיו שם, איזה סגנון סרטים היא אוהבת, תשאלי אותה מה החיה הכי אהובה עליה ולמה ואם היא ציירה אותה, יש אינסוף נושאים שאפשר להיכנס אליהם פשוט תדברי איתה ושתמיד יהיה לך נושא גיבוי בכיס
למשל דיברת על ציורים ועל קטגוריה מסויימת בהם אז שהנושא הבא יהיה על סרטים.