11 תשובות
השאלה זה...איפה
כי יש להם 100 מדינות אחרות ולנו יש רק אחת. בהצלחה
אין איפה כולם רוצים את כל השטחים
כי זה מדינת היהודים
כי הם רוצים את מדינת ישראל הם לא רוצים מקום אחר
אנונימית
אנשים כאן מתישים
אוקיי בוא אני יסביר לך מה קורה
תחשוב שכל מה שקורה בעזה עם חמאס וכל הבלאגן שם
ואנחנו נותנים לחמאס שטח ענקי שהוא יהודה ושומרון
חמאס יקים צבא ענקי בזכות זה שאיראן תשלח לפלסטינים נשקים,מטוסים,טנקים,ואז מה יקרה ?
הפלסטינים ייכנסו לישראל ויהיה פה מאות אלפי הרוגים ישראלים כי למוסלמים אין רחמים והם אנשים שרואים רק רצח בעיניים
אם ניתן לפלסטינים שטח=עוצמה יהיה כאן מלחמה ענקית כי הפלסטינים לא מעוניינים במדינה פלסטינית הם מעוניינים להשמיד את כל היהודים
ואגב היית מגרש מאות אלפי יהודים שגרים ביהודה ושומרון מהבתים שלהם?
תחשוב שכל מה שקורה בעזה עם חמאס וכל הבלאגן שם
ואנחנו נותנים לחמאס שטח ענקי שהוא יהודה ושומרון
חמאס יקים צבא ענקי בזכות זה שאיראן תשלח לפלסטינים נשקים,מטוסים,טנקים,ואז מה יקרה ?
הפלסטינים ייכנסו לישראל ויהיה פה מאות אלפי הרוגים ישראלים כי למוסלמים אין רחמים והם אנשים שרואים רק רצח בעיניים
אם ניתן לפלסטינים שטח=עוצמה יהיה כאן מלחמה ענקית כי הפלסטינים לא מעוניינים במדינה פלסטינית הם מעוניינים להשמיד את כל היהודים
ואגב היית מגרש מאות אלפי יהודים שגרים ביהודה ושומרון מהבתים שלהם?
שואל השאלה:
אנונימי, אני לא חושב שרק צריך לתת להם שטח, צריך לשנות את שלטון, להבטיח תמיכה כספית ולייצר דמוקרטיה שפועלת נורמלי. וכן, אני חושב שצריך לגרש חלק גדול מהמתנחלים, או לפחות אלו שבדור הראשון
אנונימי, אני לא חושב שרק צריך לתת להם שטח, צריך לשנות את שלטון, להבטיח תמיכה כספית ולייצר דמוקרטיה שפועלת נורמלי. וכן, אני חושב שצריך לגרש חלק גדול מהמתנחלים, או לפחות אלו שבדור הראשון
לא יעבוד ולמה זה צריך להיות על חשבון מדינת ישראל? שהם יבנו את המדינה שלהם מהכספים ששולחים להם כול הזמן מאירופה
לגרש מתיישבים ? בשום אופן לא בזכותם הם מונעים הקמת מדינה פלסטינית בחצר האחורית של מדינת ישראל
לגרש מתיישבים ? בשום אופן לא בזכותם הם מונעים הקמת מדינה פלסטינית בחצר האחורית של מדינת ישראל
כי הם לא יהיו מרוצים. הם לא באמת רוצים "כיבוש", אם תחפור על הנושא תגלה שצדקתי
בקשר לתשובה של levi donel זה נכון שמעת על אונר"א שואל השאלה? זה אירגון שהוקם למען הפליטים הפלסטינים אבל בפועל הוא לא עושה כלום הוא מעצים את הבעיה רק עוד יותר בכוונה