4 תשובות
אולי כן אולי לא..
אנונימית
שואל השאלה:
אל תתכחשו הם אשכרה מתחננים במשך שנים את מה שקורה כאן. הם סגרו עלינו מבלבנון וסוריה. הם לא יזרקו פצצת אטום כי אז ארצות הברית תלך נגדם, אבל הם כן ילכו למלחמה...
אנונימית
מקווה שלא כי לא נשרוד