3 תשובות
יש טאבו נגד הצבא.
כלומר אפשר לומר בגדול מה שרוצים, אבל אם אין לך נימוק מאוד טוב צה"ל הוא דבר קדוש בחברה הישראלית.
אין אף אדם שמעז לתקוף אותם באופן ישיר (אולי את ההתנהלות שלהם או נותן להם נקודות לשיפור וכאלה, אבל אין אף אדם שנלחם בצה"ל באמת), מעדיפים לתקוף את הגורם המדיני מאשר את צה"ל.
שואל השאלה:
ברור שצהל הינו דבר קדוש בעיניי החברה הישראלית
אין לי בעיה עם צה"ל להפך זה גוף.שאני נורא מעריך ומכבד למרות כל הבעיות שלו
(כל אחד/ת שהיו חיילים יודעים טוב מאוד על מה אני מדבר)
זהו גוף חיוני למדינת ישראלי שעושה עבדות קודש! ולא פחות בהגנה על אזרחי המדינה
יחד עם זאת הטיפול בלוחמים עם פוסט טראומה עקב שירותם הצבאי הינו לוקה בחסר..
ושנים רבות (מאז קום המדינה) הנושא הודחק וזכה ללעג מהחברה הישראלית כי ציפו מהלוחמים להיות חזקים וזה מה שכולם עושים רק בתקופה האחרונה זה עלה לסדר היום עקב לוחם לשעבר שהצית את עצמו
אנונימי
שואל השאלה:
מסכים איתך עם כמעט כל מה שרשמת
חוץ מזה שקפיטלזם לא שווה לאי עזרה לחלשים(עניים)
קפיטלזם לעומת סוציאליזם אינו מאמין במתן שירותיים חברתיים (מתכוון מבחינת רווחה )
ראה כדוגמא את ארה"ב שם רק אם יש לך כסף או ביטוח רפואי שעולה אלפי דולרים אתה זכאי לטיפול רפואי
והמדינה לא מסייעת לך יותג מידי
אנונימי