9 תשובות
אני ממש אהבתי
ההתחלה לא ממש מובנת אבל שווה לראות
לא סרט טוב, אפקטים גרועים ובכללי לא ברמה של אולפני מרוול
סרט ענק וטוב ממש ומושלם
תהני
אין על מארוול
נטשה לשלטון
אנונימי
קטלני
נחמד כזה 7/10 לא מדהים אבל שווה צפייה
עוד לא ראיתי אבל זה מארוול אז אני בטוחה שהוא יהיה מדהים
ממש. לפני שעה וחצי בדיוק סיימתי לראות אותו. כדאי ומומלץ
כן ראיתי אותו 5 פעמים כבר