28 תשובות
ממש לא, אני מכיר מישהי שיש לה מגיל חצי שנה, זה יחסית נדיר אבל לאמא שלי לדוגמא יש מגיל 12
לא אני עם משקפים מגיל מאוד קטן חתי שנה כזה
שואל השאלה:
איזה מספר אתם ?
איזה מספר אתם ?
אנונימית
גיל מאוחר יחסית האמת. זה בטוח נרכש ולא גנטי.
קל מאוד לשפר עם עובדים על הרגלים בריאים.
קל מאוד לשפר עם עובדים על הרגלים בריאים.
אני אצלי זה צילינדר
1.25 1.75
1.25 1.75
שואל השאלה:
איך אתה יודע שזה נרכש ולא גנטי ?
אמא שלי גם לובשת משקפיים מאז היא נערה..
איך אתה יודע שזה נרכש ולא גנטי ?
אמא שלי גם לובשת משקפיים מאז היא נערה..
אנונימית
לרוב זה יכול להיות נרכש כאשר הגיל הוא מאוד מאוחר (לא בקטע של זקנה כאילו דברים שקורים במהלך החיים יש הרבה שצורכים משקפיים ולפני לא היה חהם)
אם סה היה גנטי לרוב שה היה מלידה
יכול להיות שגם אצל אנא שלך זה היה נרכש ולכן לא קיבלת את זה בגנים
אם סה היה גנטי לרוב שה היה מלידה
יכול להיות שגם אצל אנא שלך זה היה נרכש ולכן לא קיבלת את זה בגנים
שואל השאלה:
scorpio
איך אתה עם מספר יותר נמוך משלי ואתה לובש משקפיים מגיל חצי שנה ?
scorpio
איך אתה עם מספר יותר נמוך משלי ואתה לובש משקפיים מגיל חצי שנה ?
אנונימית
כי זה אחרי תקופת ההתבגרות זה בטוח נרכש והרבה יותר קל לעבוד על זה.
שואל השאלה:
מה ההבדל שזה קורה אם זה נכרש לבין שזה קורה מסיבות גנטיות ?
מה ההבדל שזה קורה אם זה נכרש לבין שזה קורה מסיבות גנטיות ?
אנונימית
שואל השאלה:
ואיך זה קרה לי בפתאומיות ?
ההיתי רואה ממש טוב פעם
ואיך זה קרה לי בפתאומיות ?
ההיתי רואה ממש טוב פעם
אנונימית
אם זה גנטי קצת יותר קשה לטפל בזה. קצת.
בטח בגלל הרגלים לא טובים.
בטח בגלל הרגלים לא טובים.
אני מרכיב משקפיים מגיל מאוד קטן בעקבות פזילה אצלי זה לא כמו אצלך הקוצר ראיה
שואל השאלה:
הבנתי
הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
אהה אז אתה מספר פלוס אם זה פזילה ?
אהה אז אתה מספר פלוס אם זה פזילה ?
אנונימית
לרוב ראייה תמיד יכולה להיפגע באיזה שלב כמו הרי את יודעת כשתמבגרים יותר נעשות בעיות רבות מבוגרים לא תמיד וראםי במדויק
כשזה קורה אצל צעירים לרוב זה קורה לאחר מאמץ ודברים כאלה
כשזה קורה אצל צעירים לרוב זה קורה לאחר מאמץ ודברים כאלה
^ אני לא בטוח אם אני פלוס או מינוס אני צריך לבדוק את זה
אני לא ממש ממומחה בבעיה שלי אבל ני קצת יודע
אני לא ממש ממומחה בבעיה שלי אבל ני קצת יודע
שואל השאלה:
זה כנראה התחיל לי בגלל שאני מלא בטלפון
איזה באסה :(
זה כנראה התחיל לי בגלל שאני מלא בטלפון
איזה באסה :(
אנונימית
^גם אפשרי
צפייה ממושכת במסך עלולה לפגוע בראיה
הרי יש את הקרינה שהטלפון משפיע עלינו
צפייה ממושכת במסך עלולה לפגוע בראיה
הרי יש את הקרינה שהטלפון משפיע עלינו
שואל השאלה:
תודה
לכל העונים!
תודה
לכל העונים!
אנונימית
בכיף שמחתי לעזור
אני לובש אותם מגן חובה והמספר כיום כבר הוא 2.8 ו 2.6 ואני כבר עולה לט'...זה מוקדם...
אנונימי
אני עם משקפיים מכיתה ד (עכשיו אני עולה ל יא) והמספר שלי הוא ארבע וחצי בערך
מרכיבה*
לא
לא
לא כל כך, אני עם משקפיים מכיתה ה' עם מספר נמוך אמנם אבל לבן דוד שלי נגיד יש משקפיים מגיל 4 עם מספר מאוד גבוה.