5 תשובות
הכל בגלל המצלמה חוץ מזה די גרוע אפיחוו הסוללה נגמרת מהר
אייפון זה טוב יש בזה מלא יתרונות אבל החסרון הגדול באייפון זו הסוללה וגם העדכון האחרון בכלל השפיע על הסוללה אבל לדעתי זה שווה את זה (המצלמה של האייפון נדירה) אבל אני לא חושבת שצריך אייפון 12 או את ההכי חדש כי אין ככ הבדל חוץ מהעיצוב, לי יש אייפון xr והוא מעולה
לי יש רילמי 7 הוא ממש טוב והוא עלה לי 950 שקל, לפי הנתונים שבדקתי הוא הרבה יותר טוב מאייפון (מצלמה, סוללה, מעבד) אני פשוט לא מבין למה אנשים מבזבזים את הכסף שלהם על אייפון
יש לי את האייפון 12 פרו והסוללה ממש אחלה פה ..
באותו הנושא: