9 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה חשמליי זה לא גזז
חוץ מזה שהיא מדליקה אש מחוץ לבית אז זה באמת צביעות
אנונימית
גם אמא שלי
זה הגיוני
אש זה גבול אצל הרוב
אולי ההגיון שלה פשוט גורם לה לחשוב שזה אש גם אם זה חשמלי וזה גבול.
אין שכל אין דאגות
שואל השאלה:
ממש בא לי פנקייק אבל היא תעשה לי על זה סרטים :-[
אנונימית
איך זה הגיוני אם היא מדליקה גם תנור? ועוד הכיריים חשמליים באמת שאין היגיון, זאת סתם צביעות להגיד "לשמור שבת רק בחלק מהמקומות"
אנונימית
כל אחד ומה שנוח לו, אגב גם אצלנו ככה, זו צביעות וטימטום.
אין היגיון
את האמת שזה נשמע מוזר כי בדרך כלל לא מדליקים אש
אש זה סוג של גבול הרבה המון אנשים, זה די הגיוני.