8 תשובות
לא נורא פשוט תוציאי את העגיל אם הוא לא נוח לך ותלכי מחר לפירסנג שעשה לך עם העיגול והעגיל ואם את לא מוצאת את העיגול אז פשוט תקחי איתך את העגיל אני מניחה וזהו הוא יסדר לך את זה.
שואל השאלה:
אבל עשיתי לא מזמן החור יסגר נראלי
אבל עשיתי לא מזמן החור יסגר נראלי
לא זה בסדר, גם לי יש ספטום כבר כמעט שנתיים עכשיו, והחור לא יסגר, זה לא כמו חישוק, אין לך מה לדאוג, מקסימום אם זה באמת ממש מדאיג אותך תישארי ככה עם העגיל, עד מחר, כלומר מבלי העיגול.
ורגע מה זאת אומרת לא ממזמן? הוא עדיין מחלים לך?
שואל השאלה:
כן עדיין
כן עדיין
אז תשאירי אותו על האף, אל תוציאי אותו
שואל השאלה:
אוקיי וואי נתת לי וויב מלחיץ
אוקיי וואי נתת לי וויב מלחיץ
לאלא חחחח הכל בסדר, אין לך מה לדאוג,
אם הוא עדיין מחלים לך אז עדיף שתשאירי אותו על האף עד מחר שתלכי לסדר את זה,
אבל הכל בסדר אין לך מה לדאוג.
אם הוא עדיין מחלים לך אז עדיף שתשאירי אותו על האף עד מחר שתלכי לסדר את זה,
אבל הכל בסדר אין לך מה לדאוג.
באותו הנושא: