שלום כלוםם פסיכופיטים כמוני שעדיין ערים אז כן בנות מי שעשתה לייזר יכול להיכנס בבקשה תודה
יש מצב שהקוסמטיקאית שלי עוקצת אותי? אני בת 13 עוד שנייה 14 והתחלתי לייזר בכל הגוף עכשיו הכל טוב ויפה ואני רואה ממש תוצאות ואז אני סתם התעניינתי וחיפשתי באינטרנט וכתוב שעדיף מגיל 15 16 משהו שקשור למחזור ואם עושים כמו שאני עושה מתבזבז הכסף וקראתי ואני אומרת פאק כאילו זה לא יעבוד אולי לא לטווח הארוך וזה מישהי מאז שאני קטנה הייתי אצלה גם שלא עשיתי דברים הלכתי עם אמא שלי וישבתי בצד היא עושה גם גבות שפם ועשתה בעבר ציפורניים אבל עכשיו היא יותר קוסמטיקה אז... מה לחשוב? - כל מי שיכתוב בתגובות היא קטנה מדי למה לעשות בגיל כזה דברים כאלה בלה בלה תדעו שזה תגובה מבוזבזת שפשוט כבר מגיל צעיר הייתי חסרת ביטון לגבי שיער כי אני בהירה ויש לי שיער כהה אז..