6 תשובות
אוי ואבוי להתחנן לבן אדם זה פשוט תת רמה אל תשפילי את עצמך
שואל השאלה:
צודקת! תודה על האהבה הגדולה
צודקת! תודה על האהבה הגדולה
שואל השאלה:
הקשוחה*
הקשוחה*
תקשיבי אין לי מושג מה הגיל האמיתי שלך אבל זה נשמע שעוד לא עברת הרבה אז אני רק רוצה להגיד לך להיות עם ביטחון ולא לתת לאף אחד את הלגיטימציה להתנהג אלייך כאילו את אוויר
לא להתחנן לאף אחד תהיי בטוחה במי שאת
לא להתחנן לאף אחד תהיי בטוחה במי שאת
שואל השאלה:
אני בת 16
אני בת 16
שואל השאלה:
הקטע זה שעברתי יותר מידי דברים כאלה ואני חושבת שאני קצת דפוקה כי כל פעם אני נקלעת לאותו מקרה רק עם בן אדם שונה
הקטע זה שעברתי יותר מידי דברים כאלה ואני חושבת שאני קצת דפוקה כי כל פעם אני נקלעת לאותו מקרה רק עם בן אדם שונה
באותו הנושא: