2 תשובות
אני חושב התקנה מקומית מחדש..
תבדוק אולי יש מדריכים ביוטיוב או משהו
תבדוק אולי יש מדריכים ביוטיוב או משהו
תשתמש בשארינגאן .. עכשיו ברצינות..כן עדיף שתעשה גוגל ותראה מדריכים. לא בעיה יש הכול בגוגל היום
באותו הנושא: