4 תשובות
אני אמנם לא הייתי באלפא (אני אודיסאה) אבל יש לי חברים ובני משפחה באלפא, אז אני אנסה לענות בשבילם:
1: אלפא זו תוכניות של *מחקר*, הרעיון הוא לכתוב מחקר מדעי ברמה אוניברסיטאית, לדעתי לא צריך להביא יותר מידי ציוד משרדי למעבדה.
אולי קלמר ומחברת, אבל לא צריך יותר מזה בשום צורה.
בכל אופן-הם אומרים לכם מה להביא, אם זה לא ברור אז פשוט תשלח להם מייל ותבקש הרחבה.
2: אני מניח שזה נכנס לתוך התשובה שלי ב1.
3: באלפא כותבים מחקר אקדמאי, שום פוסטר, פה עובדים עם רמה גבוהה בהרבה.
4: החברים שלי הם בב"ש ובטכניון, הם ישנו בבית וכל בוקר באו לאוניברסיטה, זה גם מה שאני עשיתי במכינה של אודיסאה ובאודיסאה.
1: אלפא זו תוכניות של *מחקר*, הרעיון הוא לכתוב מחקר מדעי ברמה אוניברסיטאית, לדעתי לא צריך להביא יותר מידי ציוד משרדי למעבדה.
אולי קלמר ומחברת, אבל לא צריך יותר מזה בשום צורה.
בכל אופן-הם אומרים לכם מה להביא, אם זה לא ברור אז פשוט תשלח להם מייל ותבקש הרחבה.
2: אני מניח שזה נכנס לתוך התשובה שלי ב1.
3: באלפא כותבים מחקר אקדמאי, שום פוסטר, פה עובדים עם רמה גבוהה בהרבה.
4: החברים שלי הם בב"ש ובטכניון, הם ישנו בבית וכל בוקר באו לאוניברסיטה, זה גם מה שאני עשיתי במכינה של אודיסאה ובאודיסאה.
שואל השאלה:
לא התכוונתי מה עושים באלפא, ניסחתי לא נכון, התכוונתי במחנה עצמו. אני יודעת מה עושים באודיסיאה אבל פה זה מחנה קיץ ולא מכינה ואנחנו ישנים בכפר הירוק, סתם עניין אותי איפה ישנים באוניברסיטות אחרות. אגב, גם באודיסיאה אני מניחה שבזמן של המחנות קיץ לא חזרת הביתה.
בכל אופן עזרת לי מאוד תודה רבה!!
לא התכוונתי מה עושים באלפא, ניסחתי לא נכון, התכוונתי במחנה עצמו. אני יודעת מה עושים באודיסיאה אבל פה זה מחנה קיץ ולא מכינה ואנחנו ישנים בכפר הירוק, סתם עניין אותי איפה ישנים באוניברסיטות אחרות. אגב, גם באודיסיאה אני מניחה שבזמן של המחנות קיץ לא חזרת הביתה.
בכל אופן עזרת לי מאוד תודה רבה!!
^במחנות קיץ חזרתי הביתה כל יום אפילו שזה נסיעה ארוכה יחסית (כמעט שעה לכל כיוון), וזה גם היה המצב של החברים שלי באלפא אז הנחתי שזה גם המצב בתל אביב.
אבל אם לכם יש אפשרות לישון בכפר הירוק זה נראה לי יותר כיף, יש יותר זמן להיות עם כולם.
אבל אם לכם יש אפשרות לישון בכפר הירוק זה נראה לי יותר כיף, יש יותר זמן להיות עם כולם.
שואל השאלה:
אה, לא ידעתי וזה מפתיע, אני לא מכירה ממש את התכנית של אודיסיאה מחוץ לאוניברסיטת תל אביב
אה, לא ידעתי וזה מפתיע, אני לא מכירה ממש את התכנית של אודיסיאה מחוץ לאוניברסיטת תל אביב
באותו הנושא: