6 תשובות
במצעד יש הרבה דברים לא מתאימים כל כך לילדים ובכללי זה בטח חוסם את הרחובות ודברים כאלה
עד השנים האחרונות לא היה לי בעיה במצעד
לא התענייתי ככה שאני לא אגיד אם תמכתי או לא
אבל..
מה שנוצר בזמן האחרון זה פשוט גועל נםש עירום כאילו מה קרה
סבבה אתם גאים במי שאתם? למה לעשות את זה ככה
גם ככה יד ילדים צעירים שמחליטים להיות שם
לא התענייתי ככה שאני לא אגיד אם תמכתי או לא
אבל..
מה שנוצר בזמן האחרון זה פשוט גועל נםש עירום כאילו מה קרה
סבבה אתם גאים במי שאתם? למה לעשות את זה ככה
גם ככה יד ילדים צעירים שמחליטים להיות שם
סביר להניח שהם תומכים בזכויות הלהטב ובהם כקהילה, אך סולדים מהמצעד עקב התנהלותו.
אני חושבת שבגלל שבמצעד יש דברים שלא הולמים לדעתם או כל מני (אני אישית תומכת וממש לא מזיז לי שיש מצעד. להפך הוא הנכון. שיהנו)
כי במצעד יש הרבה אנשים שהולכים חשוף והם לא תומכים בזה
כי הם חצי ערומים וחסרי כבוד