4 תשובות
יותר טובה מהממשלה הקודמת זה בטוח
99.99 אחוז לא יאמינו אבל אשכרה חושבים עלינו.
99.99 אחוז לא יאמינו אבל אשכרה חושבים עלינו.
לא אהבתי חלק מהפעולות שהיא קיימה כי חלקם היו טיפשים לדעתי כן היו דברים טובים אבל זו לא ממש גורם לי לשנות את הדעה שלי לגביהם ו/או את הרצון לממשלה הקודמת שמבחינתי עשתה יותר דברםי טובים
אני מרוצה בינתיים
זבל של ממשלה
איפה ביבי איפה בלאט
איפה ביבי איפה בלאט
באותו הנושא: