6 תשובות
אל תקחי תרופות כי זה סתם ישפיע על הגוף שלך ויש לך כרגע חומר בגוף מהחיסון, תנוחי זה קרה להרבה אנשים, אם זה מחמיר אז תבדקי באינטרנט ממה זה קורה ואולי צריך לפנות לרופא או בית חולים
כמה שפחות לאמץ את היד, בסוף זה עובר
ממש לא, אל תבדקי באינטרנט בשום פנים ואופן!
הם תמיד יגידו שיש לך סרטן או משהו חמור!
ממש לא, למה לקחת סיכון ולא לבדוק?^
תנוח זה אחד מהתופעות לוואי