15 תשובות
לא מוזר
לא , זה לא מוזר.
אף אחד לא קבע מהו מודל היופי המועדף לכולם
לא, זה הטעם שלך
אחד המוזרים.
לך לפסיכיאטר
אנונימי
לא, זה טעם אישי
חום זה יותר "down to earth"
אנונימי
איזה מזל שיש לי חום
כל אחד מה שהוא אוהב
עניין של טעם..
זה לא מוזר, זה פשוט הופך אותך למושלם בעיניי .
לא, לכל אחד יש טעם אחר
ואני שמחה שגיליתי שיש *עוד* בנים שאוהבים עיניים חומות ועוד כהות על עיניים בהירות ^.^
יסס
לדעתי עיניים בצבע חום כהה זה ממש מכוער, אני מעדיף רק כחול
אבל זה הגיוני
אנונימי