5 תשובות
אין מה לעשות אסור לצחצח
את יכולה פשוט לשים מסכה
ולפי דעתי אל תלכי לעבוד באמת לא כדאי להתאמץ עדיף לשבת בבית במזגן ולנוח
את יכולה פשוט לשים מסכה
ולפי דעתי אל תלכי לעבוד באמת לא כדאי להתאמץ עדיף לשבת בבית במזגן ולנוח
אנונימית
שואל השאלה:
הזמן יעבור לי איטי ר צ ח
אני לא יודעת כמה עדיף שאהיה חסרת תעסוקה או כמה רעבה
במילא אני אהיה רעבה, פשוט יותר
הזמן יעבור לי איטי ר צ ח
אני לא יודעת כמה עדיף שאהיה חסרת תעסוקה או כמה רעבה
במילא אני אהיה רעבה, פשוט יותר
אנונימית
1. אפשר לצחצח עם קצת מים וראש למטה
2. בשבילך עדיף שלא...
2. בשבילך עדיף שלא...
שואל השאלה:
אי אפשר לצחצח, מחמירים בתשעה באב ובכיפור
אי אפשר לצחצח, מחמירים בתשעה באב ובכיפור
אנונימית
באותו הנושא: