9 תשובות
לא פאק על כולם
אבל מומלץ להוציא
תתפלאי אבל לכולם יש.. יש כאלה שזה בולט ויש כאלה שלא. אם זה ממש מפריע לך את יכולה פשוט להשאר עם פזור כל הזמן, או לעשות שעווה/לייזר/גילוח
שואל השאלה:
אין לי כרגע איך להוריד, ובבריכה חייב שיער אסוף.
נגיד אבל אם הייתם הולכים לבריכה ורואים שלחברה שלכם מהחבורה יש שיער בגב אתם תגעלו?
אנונימית
לא חושבת,
זה גם לא שאנשים באים לך לגב ומתעמקים בו אחותי..
ואם יש לך בגד ים שמסתיר טיפה את הגב אז תשימי
לא פאדיחה בכלל! לכולן יש, אין שום בעיה בשיער-גוף
לא!! לכולם/ן יש זה טבעי!!
לא ממש לא זה לגמרי בסדר אין לך ממה להתבייש :)
אני מורידה,תעשי שעווה זה לא כואב אבל אם אין לך כוח וכסף להוציא על זה תגלחי למרות שאת צריכה לבקש עזרה ממישהו כי זה קשה
אנונימית
ממליץ לך להוריד אם זה בולט אם זה שיער שלא ממש רואים אותו אל תורידי אבל בעיקרון זה מגעיל
אנונימי