11 תשובות
כןן
לא הבנתי את השאלה
אנונימית
ואו הכלב יפהפה באמת באלי אותו
הוא יהיה גדול כן
הוא יהיה גדול כן
אני חושבת שכן
ואי כן איזה יפה הוא
זה רועה בלגי? גרמני? או שהוא מעורב כזה?
אבל כן יש לו לאיפה לגדול, הוא לא יהיה ממש ממש גדול אבל הוא יהיה ממוצע/גדול.
אבל כן יש לו לאיפה לגדול, הוא לא יהיה ממש ממש גדול אבל הוא יהיה ממוצע/גדול.
שואל השאלה:
^רועה בלגי אם אני לא טועה,
לא מעורב.
^רועה בלגי אם אני לא טועה,
לא מעורב.
הוו יש לי רועה בלגי, ממה שאני יכולה לומר לך הם מגיעים לגובה ממוצע גדול/בינוני אז כן יש לו לאיפה לגדול, והם מאד מאד אנרגטיים משאר הכלבים, וממה שאני יודעת וגם לפי הכלב שלי גם רובם משוגעים על מים,
בהצלחה, זה סוג טוב וממושמע וחכם מאד אם מאלפים אותו.
בהצלחה, זה סוג טוב וממושמע וחכם מאד אם מאלפים אותו.
איזה מתוקק
איזה בונבון
איך קוראים לו ?
איך קוראים לו ?
וואו הכלב ממש ממש חמוד.
והוא עוד יגדל הוא סוג כלב/ מעורב מסוג כלב שגודל הרבה.
תתכונני לזה
והוא עוד יגדל הוא סוג כלב/ מעורב מסוג כלב שגודל הרבה.
תתכונני לזה
באותו הנושא: