16 תשובות
1. יוריצ'י
2. טאנגירו
3. מוזאן
4. אח של יוריצי (שד עליון 1)
5. ניראה לי שד עליון 2
6. האשירה העיוור ההוא
7. האשירה עם הנחש על עליו
8.ניראה לי אקאזה
9.האשירה שדקר את נזוקו
10. לא בטוח... אבל זניטסו ונזוקו (לפני מה קרה לה) איפו שהוא שם גם כניראה
2. טאנגירו
3. מוזאן
4. אח של יוריצי (שד עליון 1)
5. ניראה לי שד עליון 2
6. האשירה העיוור ההוא
7. האשירה עם הנחש על עליו
8.ניראה לי אקאזה
9.האשירה שדקר את נזוקו
10. לא בטוח... אבל זניטסו ונזוקו (לפני מה קרה לה) איפו שהוא שם גם כניראה
זה לפי הידע שלי רק אומר (אני קורא מנגה)
יקקי למה לספליירר
למה נכנסת אז
את בכלל לא יודעת מי זה חצי מהאנשים שם לא נורא
שואל השאלה:
עאעאעא מי זה יוריצי
עאעאעא מי זה יוריצי
אנונימית
מה איך טאנגירו יותר חזק ממוזאן ומשדי הירח?
כיאילו ככה זה בסוף המנגה?
כיאילו ככה זה בסוף המנגה?
כן ככה זה וגם יוריצי זה משתמש חרב לפני 800 שנה שהיה החזק ביותר בגיל 5 שנגע בירב בפעם הראשונה הוא ניצח ב0.2 שניות את המאסטר של אח שלו (שד עליון 1) והוא המציא את כול הנשימות והיה משתמש בנשימה הכי חזקה נשימת שמש וניצח את מוזאן אבל מוזאן ברח
שואל השאלה:
אוקיי רגע עכשיו אםשר טופ טן של הנשימות? פשוט יש לי מלא שאלות ואין לי אך אחד שיענה עליהןן
אוקיי רגע עכשיו אםשר טופ טן של הנשימות? פשוט יש לי מלא שאלות ואין לי אך אחד שיענה עליהןן
אנונימית
1. נשימת שמש
2. נשימת ירח
3. כול נשימה אחרת
2. נשימת ירח
3. כול נשימה אחרת
שואל השאלה:
תקשיביי אני כבר בחצי מהסדרה ועדיין לא הבנתי לפי מה מקבלים נשימה אפשר הסברר וסליחה שאני חופרתת
תקשיביי אני כבר בחצי מהסדרה ועדיין לא הבנתי לפי מה מקבלים נשימה אפשר הסברר וסליחה שאני חופרתת
אנונימית
1.אני בן
2. תשאלי מה שצריך
2. תשאלי מה שצריך
שואל השאלה:
סליחהה לא ידעתיי
ולגבי הטופ טן שרשמת למעלה רנגוקו נראלי ככה כותבים את השם שלו לא חלק מה טופ טן ?
סליחהה לא ידעתיי
ולגבי הטופ טן שרשמת למעלה רנגוקו נראלי ככה כותבים את השם שלו לא חלק מה טופ טן ?
אנונימית
לצערי לא ): אבל אם לא היה קורה מה שקרה... אז אפילו אקזה אמר שהוא עוד לא הגיע לגבול שלו אז אני מאמין שראנגוקו יכל להיות מקום 4 או 5 אם הוא היה מתאמן מספיק
שואל השאלה:
התמונה השםם
התמונה השםם
אנונימית
טעים!