7 תשובות
גם אני
אני אוהבת צבע חלק בלי כל הקישקושים זה מוזר וילדותי לדעתי
גם אני תאמת לא. אני אוהבת יותר חלק
כל אחד ומה שהוא אוהב ומתחבר
גם אני, אולי זה בגלל שאני מכורה ללק שחור
בטח הרבה לא אוהביםמ
כנראה שלא רק את
איזה טרנד