16 תשובות
כן
כמובן, ללכת לפסיכולוג.
כן
גם אני ככה לפעמים
מבינה אותך, גם אני הייתי ככה הרבה זמן ולעיתים זה קורה לי, אבל אף אחד לא ישפוט אותך כי אף אחד לא מכיר אותך פה והכל בסדר, גם אם את טועה או אומרת משהו קצת שונה מאחרים, זה בסדר
כן,גם אצלי זה ככה לפעמים
באמת שככה אני הייתי בידיוק כמוך פשוט ניסיתי לענות ככה לאט לאט ובסוף...
בכיתה זה יותר קשה אני רק אומר בשבילי..
כן, הגיוני.
גם אני ככה... תמיד בתשובת שלי יש מלא עריכות
אנונימית
שואל השאלה:
^אני אפילו מפחדת לערוך מהפחד שמישהו יכנס להיסטוריה, ולכן אני קוראת את התשובה בערך עשר פעמים לפני שאני שולחת. וכל זה כשאני בכלל אנונימית. מצחיק אך עצוב.
אנונימית
^כןן יואו נכון
גם אני!!
אני מנסה להימנע מעריכה ככל האפשר ולא מצליחה (אירוני שהתשובה הזו ערוכה).
אני מפחדת שיקבלו עליי רושם מוטעה.
אנונימית
כן. קורה גם לי
אנונימית
אל תלחצי הכל טוב אני בחיים לא ישפוט אותך !❤
כן זה גם בא מכך שאת מפחדת מה יגידו עלייך או מה יחשבו אני מקירה את זה
גם אני כזאת אין שאלה שלי לא מאנונימי או תשובה
אנונימית