10 תשובות
לא ממש
משום מה עם בנים השיחה יותר זורמת
לא.
אני מדברת עם כולם :)
כן.
אין לי שיחה פה עם בנות, אין לי עם מה לדבר. מרגיש לי מוזר פתאום להתחיל לדבר עם בת פשוט אין נושא שיחה
אנונימית
אני מדבר יותר עם בנות, וקשרים שלי עם בנות נמשכים הרבה יותר.
אני מניח שאני פשוט מתחבר אליהן יותר
בנים קלל
(בת)
אנונימית
זה מוזר אבל כשאני רושמת פה בקיר סתם דוגמא דברו איתי או סתם שיעסיקו אותי אני עונה רק לבנים חחח פשוט יש איתם יותר מה לדבר מאשר עם בנות
לא
חוץ מהבנים הבני 17 שיש כאלה שלוקחים למקום אחר