11 תשובות
כל היום הבנים מרכלים עם הבנות והבנות על הבנים
על*"
שואל השאלה:
זה יתרון?
זה יתרון?
אנונימית
יותר צחוקים
שואל השאלה:
אז זהו רק צחוקים?
אז זהו רק צחוקים?
אנונימית
הרבה צחוקים
לא צחוקים מה הקשר?
זה כמעט אותו דבר
אבל עדיף להיות רק בנים
זה כמעט אותו דבר
אבל עדיף להיות רק בנים
שואל השאלה:
אז אין ממש הבדל לדעתכם?
אז אין ממש הבדל לדעתכם?
אנונימית
לא יודע להגיד בדיוק
אבל עדיף בנים בנפרד ובנות בנפרד.
זה מוכח מדעית שכשיש הפרדה אז יותר קל לתלמידים ללמוד
אבל עדיף בנים בנפרד ובנות בנפרד.
זה מוכח מדעית שכשיש הפרדה אז יותר קל לתלמידים ללמוד
שואל השאלה:
אוקיי תודה!
אוקיי תודה!
אנונימית
שאלת יתרונות להיות בכיתה עם בנים לא חסרונות, חסרונות יש מלא כל כך מלא
באותו הנושא: