11 תשובות
כל היום הבנים מרכלים עם הבנות והבנות על הבנים
שואל השאלה:
זה יתרון?
אנונימית
יותר צחוקים
שואל השאלה:
אז זהו רק צחוקים?
אנונימית
הרבה צחוקים
לא צחוקים מה הקשר?
זה כמעט אותו דבר
אבל עדיף להיות רק בנים
שואל השאלה:
אז אין ממש הבדל לדעתכם?
אנונימית
לא יודע להגיד בדיוק
אבל עדיף בנים בנפרד ובנות בנפרד.
זה מוכח מדעית שכשיש הפרדה אז יותר קל לתלמידים ללמוד
שואל השאלה:
אוקיי תודה!
אנונימית
שאלת יתרונות להיות בכיתה עם בנים לא חסרונות, חסרונות יש מלא כל כך מלא