מה אתה אומרים על האלבום החדש של טיילר דה קרייטור? call me if you get lost
https://open.spotify.com/album/45ba6QAtNrdv6Ke4MFOKk9?si=Q8RnawrkRAesjn8cd2UZ9Q&dl_branch=1 עבר חודש או פחות מאז שזה יצא ואחרי שסיימתי לשמוע בפעם האלף הגעתי למסקנה שטיילר עשה את איגור אבל אם היה יותר טוב מבחינת כתיבה הפעם למרות שאיגור נחשב כמאסטר פיס cmiugl לא נופל בציפיות ודי עומד בהם אם לא מעבר מה אתם חושבים?