10 תשובות
הנאהב
כי אני בעצמי לא יכולה לאהוב..
אנונימית
כשאתה האוהב אז אם הזוגיות תפגע אתה תסבול קשה מאוד זה יהיה כואב יותר מכל עינוי פיזי שקיים
אנונימי
קודם כל, תמיד עדיף ששניהם. זוגיות טובה באמת יכולה להתממש רק אם זה הדדי, זה לא קרב או דבר חד צדדי.
מהמובן של לא להיפגע עדיף להיות בצד הנאהב.
אני רוצה את שתיהם, ככה זה קשר הדדי
אם אין לי ברירה, הנאהב
זה כיף לדעת שאת נותנת למישהו הרגשה אוהבת
אז עדיף באמת האוהב
לדעתי, אפילו אם אחד מהשניים מרגיש שהוא לא אוהב או נאהב זאת לא אהבת אמת
שואל השאלה:
אני אומרת בזוגיות כשהשניים ביחד
למה זה סבל להיות הצד האוהב חחח
אנונימית
במאה אחוז הנאהב להיות האוהב זה סבל נוראי
אנונימי
הנאהב