תשובה אחת
עשיתי משהו דומה, בטיילת תל אביב שמגיעה ליפו, עשיתי עם משפחה, (סיפור רקע ארוך)
זה היה איזה כמה שעות באחרי צהריים לקראת ערב, לא לקחנו משהו, כי היו ברזיות בדרך ואכלנו לפני. אני לא זוכר כמה קמ זה היה.
ואכלנו גלידה ביפו בסוף